در جلسه...


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

در جلسه امتحان عشق

من مانده ام و يک برگه سفيد!

يک دنيا حرف ناگفتني

و يک بغل تنهايي و دلتنگي...

درد دل من در اين کاغذ کوچک جا نمي شود!

در اين سکوت بغض آلود

قطره کوچکي هوس سرسره بازي مي کند!

و برگه سفيدم

عاشقانه قطره را در آغوش مي کشد!

عشق تو نوشتني نيست...

در برگه ام کنار آن قطره

يک قلب کوچک مي کشم!

وقت تمام است.

برگه ها بالا...



نظرات شما عزیزان:

نداي شبنم
ساعت20:03---16 تير 1391
سلام عزيز دلم
وب جالبي داري خوشحال ميشم اگه به من سر بزني و لينكم كني.بعدش خبر بده تا منم لينكت كنم.


ایوب
ساعت13:32---9 تير 1391
حاصل سبزترین باور من ،
برگ زردیست که از لای ورق های دلم میریزد ،
مانده ام سخت غریب ،
دیگر از سخت ترین حادثه ها میترسم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت22:41توسط نسیم | |